.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح نشاط معنوی درمازندران فرداپایان می‌ یابد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از برگزاری آیین اختتامیه طرح نشاط معنوی مازندران در امامزاده قاسم (ع) بابل خبر داد و گفت: این طرح فردا به کار خود پایان می دهد.

به گزارش  شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده به اجرای طرح نشاط معنوی در مازندران اشاره کرد و بیان داشت: طرح نشاط معنوی در 122 بقعه و امامزاده مازندران اجرا شد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از استقبال گسترده جوانان و نوجوانان برای حضور در این طرح خبر داد و اظهار داشت: طرح نشاط معنوی نیازمند حمایت‌های هرچه بیشتر خانواده‌ها است.
 
علیزاده با بیان اینکه تشویق خانواده‌ها برای حضور فرزندانشان در طرح نشاط معنوی نشان‌دهنده عشق و علاقه جامعه به فرهنگ دینی و اسلامی است، افزود: طرح نشاط معنوی در راستای ارزش‌های اسلامی و بالا بردن سطح معنویت جامعه در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران اجرا شد.
 
وی با اشاره به این که ترویج تعالیم والای دینی و انس و پیوند با سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) می‌تواند زمینه‌ساز مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باشد، افزود: خانواده‌ها باید دغدغه فرهنگی داشته و فرزندان خود را به مسیر درست هدایت و راهنمایی کنند.
 
علیزاده با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه باید در راستای تحقق ارتقای معرفت دینی و بصیرت افزایی نسل جوان جامعه باشد، ادامه داد: طرح‌های نشاط معنوی، آرامش بهاری، ضیافت الهی، تربیت حافظان قرآن کریم و خیمه‌های معرفت و دیگر طرح‌های متنوع سازمان در این راستا برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه طرح نشاط معنوی با هدف غنی‌سازی اوقات فراقت جوانان و نوجوانان در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار شد، گفت: اجرای صحیح و هدفمند طرح‌های سازمان اوقاف نیازمند تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان است.
 
این مسئول با اشاره به اینکه تمامی شهرستان‌های استان مازندران مجری طرح نشاط معنوی بودند، بیان داشت: کمیته‌های پیگیری و اجرایی این طرح در شهرستان‌های استان مازندران با همکاری و تعامل دیگر دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی تشکیل شد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از فعالیت 130 روحانی مبلغ در طرح نشاط معنوی مازندران خبر داد و گفت: 100 روحانی مبلغ بومی و 30 روحانی مبلغ اعزامی از قم در طرح نشاط معنوی مازندران فعالیت کردند.
 
علیزاده از برگزاری آیین اختتامیه طرح نشاط معنوی مازندران خبر داد و گفت: این آیین فردا (دوشنبه) در امامزاده قاسم(ع) بابل با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.
 
وی تصریح کرد: فردا طرح نشاط معنوی با حضور جمعی از شرکت‌کنندگان و برگزیدگان این طرح در مازندران به کار خود پایان می‌دهد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.